AsstrA-Associated Traffic AG, Aralık 2024'ten Şubat 2025'e kadar Çin'den Kore'ye 10.000 CBM'den fazla yükün DAP teslimatını yönetmiştir. Sevkiyat, dört etapta taşınması gereken gabari dışı bir kurutma odası modülünü içeriyordu. Kargonun toplam ağırlığı 1.200 tonu aşıyordu.
Nakliye sürecinin en karmaşık kısmı depolamaydı. Hedef limanı çok küçük olduğundan kargonun uzun süreli depolanması mümkün değildi. Aynı zamanda, alıcının kargoyu almak için özel bir saha inşa etmesi gerektiğinden, boşaltma işlemi yaklaşık bir ay sürdü. AsstrA'nın uzmanları özel depolama ücretleri üzerinde başarılı bir şekilde müzakere ederek müşteriye depolama ücretlerinde 30.000 $'dan fazla tasarruf sağladı.
"İşin en zorlu kısmı liman taşıma kısmıydı. Ulsan, Kore'deki Yempo limanı çok küçük ve gümrüklü değil, yani gemi gümrük işlemleri tamamlanmadan yükü boşaltamıyor. Limanın çok sınırlı olması nedeniyle, uygunluğu sağlamak için sürekli olarak liman acentesi ile koordinasyon halinde olmamız gerekiyordu. Bir noktada, tüm liman sadece bu sevkiyattan gelen paletlerle doldu" - diye paylaştı AsstrA İş Geliştirme Müdürü Chentao Zhang.
İsviçre şirketler grubu AsstrA-Associated Traffic AG, lojistik pazarındaki 30 yıllık deneyimiyle Çin ve diğer ülkeler arasındaki taşımacılığı etkin bir şekilde organize ederek müşterileri için kesintisiz teslimatlar ve en uygun maliyetli çözümler sağlamaktadır.